mistakis radio predstavlja: Solar Kid / Tetrapak Prodžekt / Verche


                         
TETRAPAK PRODŽEKT,
Stefan Tepšić-Beograd                                

počeci:  Počeo sam sa muzikom u Hammerhead Rhythmstation i Mixman Studio programu, prešao na Fruity Loops 1, tu pravio neke neslušljive zvukove i isprobavao, pojavom Fruity Loops 3 programa krenuo sam sa još jednim drugarom u pravljenje rep matrica, koje su zvučale kao iz bunara ili kao kada bi neko u tetrapak od jogurta pokušao da priča, i otuda i ime tadašnje grupe, nama dvojici se priključio jedan reper pod imenom Debela traka (sve se ovo dešavalo pre desetak i više godina).
Ubrzo je debeli ispao iz priče (iako je dao ime grupi) i par godina smo radili kao duo. Onda je nastala duža stagnacija, da bi se 2005. godine pridružila jos dva drugara. Taman je sve počelo da dobija neki smisao (Tetra = 4, toliko nas je i bilo), kad smo se negde 2008 mirno razišli, njih trojca otišla su u ‘’3+1’’ grupu u kojoj su pravili alternativni i eksperimentalni rep, ja sam ostao sam da usavrsavam produkciju i metode pravljenja muzike.
produkcija & zvuk: Radio sam u raznoraznim programima da bih konačno shvatio da odabir programa za produkciju ne diktira kvalitet zvuka, nego korišćenje odredjenih alata i sposobnost onog koji koristi te alate direktno utiču na kvalitet produkcije i sam zvuk. Tako sam krajem 2009. skupio pare za neku ozbiljniju opremu (odlične monitore dobrog interfejsa, kablova, slušalica…) kako bi podigao sve na jedan ozbiljan i profesionalan nivo. U rep svetu u Srbiji nisam imao neku realnu konkurenciju što se tiče kvaliteta zvuka (znači ne pričam o idejnom aspektu pravljenja muzike) pa sam otišao u Drum&Bass i Jungle vode sredinom 2011. godine,  jer sam želeo i tu da se ostvarim.
projekti: Sada pravim sporadično neke DnB i Jungle pesmice, pripremam EP –a, u isto vreme pripremam i jedan ozbiljan Hip Hop projekat sa srpskim reperima. Pravim i ambijentalnu muziku, reggae dub… Nisam striktno ograničen na jednu vrstu muzike, čak i u jednoj vrsti muzike  šaram po podvrstama  zavisno od momenta i toga što me povuče, tako da su ljudi u prilici da čuju u, recimo, Drum&Bass svetu, totalno različite trake,  setne,  vesele, masivnije i mracne, jednostavne i pozitivne...
scena & usavršavanje:  Takodje u slobodno vreme usmeravam klince na pravi put, jer je  previše amaterske i demo muzike u Srbiji i danas bi svako da bude producent i da štancuje, kao fabrika, muljave sirove projekte. Razgovaram putem interneta sa desetinama ljudi, sto mladjih sto moje generacije i govorim im moje tehnike produkcije bubnjeva i miksa, obrade semplova i instrumenata iz čiste zelje da se malo podigne nivo muzike u Srbiji i da ljudi uštede godinu, dve uz  moje savete koji bi ih znacajno usmerili. Praktično dajem znanje na tacni svakome ko vredi i ko želi da ga usvoji, dok u isto vreme i dalje učim,  jer ima jos milion i jedna stvar koju ne znam, i nisam muzički obrazovan. Ove godine planiram osnove solfeđa da savladam, jer smatram da mi mnogo vremena oduzima rad na sluh, i posle provera istog kod ljudi koji te osnove imaju...







SOLAR KID


ABOUT  IVANA MIODRAGOVIĆ
Raised in England and Sweden, living and creating in Belgrade, Iv has been capturing moments and emotions from everyday life through music.
Sint Etik is a selection of tracks made between 2006 and 2011 and represents the debut album of Solar Kid, which is to be released in February 2012.
              link to : Ivana on soundcloud             
                             link to: Balkanika- Stagira (Solar Kid remix)

                                   
                                                  Verche

Labels:
Baroque
Stripped Recordings
System Recordings
and more
Music played and supported by:
Laurent Garnier, Hernan Cattaneo, John Digweed, Sven Vath, Sasha, Chloe Harris, Derek Howell, Sasha Le Monnier, Markus Schulz, Christopher Lawrence, Gareth Emery, Solarstone, Flash Brothers, Paul Van Dyk, Darin Epsilon, Ingo Vogelman, Kassey Voorn, Kenneth Thomas, Steve Lawler, Eelke Kleijn, Dimitri Nakov, DJ Tarkan and  many more.